INGEN LUST..... MEN NU ÄR JAG HÄR.....

 
 
Hej på er alla trogna läsare!!!
 
 
 
Jag ber åter igen om ursäkt för min stora frånvaro från bloggen.
Jag har som jag skrivit innan lite annat runt mig just nu...
Som tar väldigt mycket tid och suger all min energi.
Men ibland så hittar jag mina stunder och detta är en sån :)
I veckan tog syrran med mig och killarna till stallet en kväll.
Det var verkligen hur trevligt som helst!!!
Synd bara att jag inte kunde rida.....
Men det kunde ju mina små som tur var.
Det gick inte att få dom därifrån.
Så nu tycker Theodor att vi ska köpa en egen häst åt honom....
Hmmmm det tycker INTE mamman!!!
 
 
Mycket pyssel innan man kan sätta igång och rida.....
 
 
Hanna & Otto i full galopp!!!
 
 
 
 
 
Alexander på Otto.
 
 
Alex myser med sin vän.....
 
 
Theo & Elin myser med Otto
 
 
Det hann bli mörkt innan vi fick av Theo från Otto.
Otto ser lite trött ut, eller kan det vara så att han inte gillar blixtrar ;)
 
 
 
 
 
STOR KRAM TILL ER ALLA SOM FORTFARANDE ÄR HÄR
VARJE DAG TROTS MIN FRÅNVARO.
JAG BLIR VÄLDIGT GLAD!!!!
 LÄMNA GÄRNA EN LITEN
KOMMENTAR SÅ JAG VET VILKA NI ÄR!!!!
 
 
PUSS & KRAM
 
 
 
 
Allmänt | | 6 kommentarer |
Upp