EN AV MINA UTMANINGAR...

 
 
Som jag skrivit förut så vill jag inte bli för personlig
här på bloggen. Jag tycker inte att man behöver lämna ut allt
om sig själv och sin familj utan bara sådär lite lagom...
(det är upp till var och en att avgöra hur man själv vill göra och jag
klandrar ingen) Men en av mina utmaningar detta året kan jag berätta
för er om. Det blir som säkert många andra
också såhär på nya året att försöka gå ner i vikt....
Jag har gått upp ganska mycket det senaste året
och nu ska dessa kilon bort för alltid!!!!!
Jag har bestämt mig och jag ska bara fixa detta.
Eftersom jag älskar att laga mat och att baka (och äta) så kommer det
i fortsättningen att lagas och bakas lite sundare saker i mitt kök....
Igår bakade jag en alldeles underbart god limpa som jag googlade
fram receptet till på nätet. Kommer att lägga ut den här inom kort
då den var sååå god och väldigt mycket nyttigare än det brödet
jag brukade stoppa i mig innan.
Idag bakade jag ett fröknäcke och lite nyttigare mellisbullar.
De blev också riktigt goda!!
Några bilder från dagen ska ni såklart också få se....
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag krypa ner....
 
Puss & kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Maria:

Heja heja! Du kommer att fixa det galant!!! Se bara till att ha en unnardag annars är det svårt och jobbigt!!! Kram

Upp